ketvirtadienis, spalio 04, 2007

norėčiau gryžti


Po ilgos pertraukos bandysiu dėti teksto ir pasiaiškinti sau kas atsitiko.
Kas liečia "sedo narva". Dienoraštis buvo sukurtas dėl vieno žmogaus - manęs, priežastis - kaupti atliktus darbus (kompiuteryje jie sėkmingai pasimesdavo ar dingdavo).
Žmogus dėl kurio aš vis dar stengiuosi atnaujinti dienoraštį - kazyma.
Paskutiniu metu aš vis skaudžiau išgyvenu ir suvokiu savo padėti ir pasirinkta kryptį gyvenime. Su nostalgija prisimenu BO, art.scenes ir kūrybinio pakylėjimo laikus.
Visada supratau ir šiuo metu itin stipriai jaučiu, kad mano krutėjimo variklis yra spyriai į užpakalį.
Net ir šis postas susijęs su užmatytu tekstuku - "Sedo Narvas (negyvas ir apleistas)", tiesioginis ir skaudus spyris į mano ego (kaip aš iki to nusileidau, kad net "negyvu" patapau :/).
.........................
Mintys baigėsi, pamąstymų krūva, bet tekstas nesilieja (nors pagalvojus jis niekados pas manę ir nesiliejo). Tikslas aiškus - reikia gaivinti "sedo narva".

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

gera pradzia